juliasfashion

Alla inlägg under oktober 2013

Av juliasfashion - 31 oktober 2013 17:10

   

 

Japp jag ska göra en give-away!

Den här gången kan du vinna Justin Biebers album Believe.

Det här behöver du göra

1. Svara på de här frågorna:

Vad har du klätt ut dig till på halloween? (om du har klätt ut dig till något)

Har du firat halloween i år?

Vad brukar du göra på halloween?

2. Lämna en kommentar med alla svaren och skriv din mejl

3. Sen kommer jag skicka ett mejl tillbaks om du vann eller inte!

obs: Om du inte får ett mejl så har du inte vunnit.

Jag kommer välja vinnaren slumpmässigt så den 'som är först' behöver inte alls vinna


Det var allt lycka till!!!


PS: Om du redan har albumet kan du spara den och ge den till någon annan ;P

 

Av juliasfashion - 30 oktober 2013 11:26


 

Av juliasfashion - 29 oktober 2013 17:20

 

Känner mig ganska inspirerad idag så här kommer ett par bilder!

 

 

     

 

   

   

 

Av juliasfashion - 28 oktober 2013 19:37

Shoppade idag och hittade 2 nya saker! Allt var väldigt dyrt men jag hittade de på rea så jag hittade inte länken till dem. Så om du klickar på bilderna kommer du till sidan jag köppt den på och ett 'liknande' plagg.

Och förlåt för den dåliga kvaliten på bilderna men jag använde min webcam..

 


Av juliasfashion - 27 oktober 2013 16:30

 

1. Favorit film?

Svar: After earth ;D
2. Favorit bok?

Svar: Hungerspelen

3. Vem är din favoritkaraktär i hungerspelen?

Svar: Katniss förstås!

4. Om du sprang iväg vilka 3 saker skulle du ta med dig?

Svar: Den här frågan har inget med mina favoritsaker att göra men who cares! Jag skulle ta min mobil, Ipaden och kläder/mat

5. Favorit skådespelare/skådespelerska?

Svar: Selena Marie Gomez <33

6. Favorit väder?

Svar: Soligt

7. Favorit land?

Svar: Det känns som om jag behöver välja Sverige men jag gillar verkligen USA..

8. Favorit djur?

Svar: Katt

9. Favorit hårprudukt?

Svar:

 

10. Favorit figur?

Svar: Vet inte

11. Favorit youtuber

Svar: Pewdiepie

12. Favorit apple produkt?

Svar: Ipad :P

13. Favorit frukt?

Svar: Vattenmelon och vindruvor! (Fast jag gillar mango också)

14. Favorit musik?

Svar: R&B/pop

15. Favorit låt?

Svar: Fall (Justin Bieber)

16. Favorit ord?

Svar: Har inget!
17. Favorit TV show?

Svar: Följer ingen show, kollar mest på filmer

18. Favorit kanal?

Svar: När jag var liten ääälskade jag Disney Channel men nu är jag mest på YT

19. Favorit Simpson karaktär?

Svar: Maggie

20. Favorit fråga av alla dessa?

Svar: Den förra XD

Av juliasfashion - 26 oktober 2013 18:14

 

1. Leggins, Lindex

2. Magtröja, H&M

3. Träningsskor, Stadium

4. Hoodie, Intersport

5. T-shirt, H&M

 

Av juliasfashion - 25 oktober 2013 20:47

 

Hejsan allihopa!

Det är äntligen fredag och det betyder....DET ÄR HÖSTLOV! Guuuud vad jag längtat => Men jag tror att jag inte kommer göra något speciellt på höstlovet, liksom jag är en hemma tjej.

Iaf så har jag glömt min väska i skolan idag (silly me) så jag tror att jag måste hämta den i mitt skåp imorn ;(

Och just det, idag gick jag hem till min bästis...i typ bara en timme. Sen behövde jag gå hem för att hon skulle fixa ett par grejer så det slutade med att jag var helt ensam hemma *suck*. Har inte gjort något annat idag faktiskt! 

Har suttit framför datan och spelat dåliga spel... Men ett bra spel är 7 days to die. Spelade det hos min bästis och gud vilket irriterande spel!!!! Och det hjälpte absolut inte när hennes brorser hela tiden skrämde oss. Vi skrek flera tusen gånger (låter konstigt men ja...det gjorde vi faktiskt).

Kollar på idol men är uttråkad så jag antar att jag kommer fortsätta sitta vid datan :D

Just det, jag kan inte glömma att gratta Felix och Marzia! Bästa youtuberna ever :)

 

 

Av juliasfashion - 24 oktober 2013 20:32

 

Hej ♥

Jag heter Julia och i den här bloggen kommer jag skriva om allt möjligt från mode till min vardag.

Jag hoppas du kommer gilla bloggen och fortsätta kolla in den ♡

 

   
  

Translator

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annons


Ovido - Quiz & Flashcards