juliasfashion

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2013

Grattis! (my secret diary)

Av juliasfashion - 25 oktober 2013 20:47

 

Hejsan allihopa!

Det är äntligen fredag och det betyder....DET ÄR HÖSTLOV! Guuuud vad jag längtat => Men jag tror att jag inte kommer göra något speciellt på höstlovet, liksom jag är en hemma tjej.

Iaf så har jag glömt min väska i skolan idag (silly me) så jag tror att jag måste hämta den i mitt skåp imorn ;(

Och just det, idag gick jag hem till min bästis...i typ bara en timme. Sen behövde jag gå hem för att hon skulle fixa ett par grejer så det slutade med att jag var helt ensam hemma *suck*. Har inte gjort något annat idag faktiskt! 

Har suttit framför datan och spelat dåliga spel... Men ett bra spel är 7 days to die. Spelade det hos min bästis och gud vilket irriterande spel!!!! Och det hjälpte absolut inte när hennes brorser hela tiden skrämde oss. Vi skrek flera tusen gånger (låter konstigt men ja...det gjorde vi faktiskt).

Kollar på idol men är uttråkad så jag antar att jag kommer fortsätta sitta vid datan :D

Just det, jag kan inte glömma att gratta Felix och Marzia! Bästa youtuberna ever :)

 

 

 
 
Mikael

Mikael

26 oktober 2013 14:13

Hejsan, vilken fin blogg du har Julia!

Jag hoppas det är okej att jag skriver detta här men jag undrar ifall du är intresserad av ett modeforum där man kan diskutera allt mellan himmel och jord som rör mode? Tanken är att hjälpa bloggare och andra med hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar. Eftersom vi har en hel del besökare så får man automatiskt fler läsare till sin sida om man gör bra inlägg, dessutom är man delaktig i en rolig gemenskap med likasinnade. Vi erbjuder också rabattkoder från välkända e-handlare, event, stylingtips och mycket mer. Om du bara vill läsa inlägg och inte bli medlem så är det helt ok men du får gärna visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta. Ha en fin dag! / Tack och kram från ModeMikael

http://forum.modekampanj.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av juliasfashion - 23 november 2013 18:22


    

Av juliasfashion - 21 november 2013 16:35

  Kmr byta till blogg.se. Men det kommer att dröja lite eftersom jag ska fixa designen, bloggen och allt. Men så länge är jag aktiv här ;)   ...

Av juliasfashion - 16 november 2013 19:16


Kommer inte uppdatera dagligen men kommer försöka få upp mer än ett inlägg per vecka ;*   ...

Av juliasfashion - 15 november 2013 21:19


Ledsen för den dåliga uppdateringen! Är verkligen det ;( Men har inte haft tid och känner inte för att blogga. Hoppas ni förstår mig... <333   Men ni borde ta och följa mig på weheartit om du har det ;) Skulle betyda mycket för mig och skulle...

Av juliasfashion - 8 november 2013 23:15

Hej ♥

Jag heter Julia och i den här bloggen kommer jag skriva om allt möjligt från mode till min vardag.

Jag hoppas du kommer gilla bloggen och fortsätta kolla in den ♡

 

   
  

Translator

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annons


Ovido - Quiz & Flashcards