juliasfashion

Alla inlägg under oktober 2013

Av juliasfashion - 15 oktober 2013 19:34

Klicka på bilderna för att komma till sidorna

    


    

Väskan finns tyvärr inte kvar men lägger ändå till en länk :)

Av juliasfashion - 14 oktober 2013 16:30

 

Här kommer svaren från frågestunden!


 

1. Jag tycker dom är okej!

2. Jag har bloggat i 2 veckor tror jag?

3. Absolut :)


 

Olika, vara med kompisar, sitta framför datorn och kolla på youtubers och självklart dans!

 

1. Japp, men jag vill helst hålla det privat.

2. Här kan du hitta min instagram: LÄNK

3. Jag skulle välja twitter!

 

Just nu gillar jag den här låten:


 

Av juliasfashion - 13 oktober 2013 20:20

 

Av juliasfashion - 12 oktober 2013 21:26

       

Av juliasfashion - 11 oktober 2013 16:28

 

Ska göra en frågestund vilket betyder att ni får fråga vad som helst på bloggen! Det kan handla om mode eller om mig. Bara kommentera din fråga i det här inlägget så kommer jag svara på den i ett annat inlägg.

Kanske låter komplicerat men fråga bara vad som helst :)

 

XoXo // Julia

Av juliasfashion - 10 oktober 2013 18:28

Awww <33

Av juliasfashion - 9 oktober 2013 15:32

 

 

Älskar allt med den här looken! Öhh jag dör!

 

Lilla Ariana, söt som socker

  

Höst outfit! Förutom shortsen då

 

 

Intressant Katy, intressant....

 

En säck?

 

Passar kanske inte med 2 'bollar' på huvudet Miley


Av juliasfashion - 8 oktober 2013 17:49

 

En ganska viktig sak om mig är att jag älskar youtubers! Jag kollar på dem varje dag och det är nog därför jag startade den här bloggen. Här kommer mina 5 favoriter:

1. Pewdiepie

 

En svensk youtuber som spelar spel. Låter kanske inte så intressant men tro mig det är kul! Han har mer än 14 miljoner prenumeranter (mer än alla andra på youtube) och är min favorit!

http://www.youtube.com/channel/UC-lHJZR3Gqxm24_Vd_AJ5Yw

2. Cutiepiemarzia
 

Youtuber från Italien som är känd via pewdiepie. Han är hennes pojkvän och hon gör modevideos. Hon är för söt och definitivt min inspiration!

http://www.youtube.com/user/CutiePieMarzia

3. Watchusliveandstuff
 

Handlar om Kalel och Anthonys liv.Där kan du hitta videos på ungefär vad som hellst bla, kattvideos! De är tillsammans och är väldigt roliga.

http://www.youtube.com/user/WatchUsLiveAndStuff

4. Smosh
 

Komedivideos som Anthony (från watchusliveandstuff) och Ian gör. De är väldigt kända och man kan inte hålla in skrattet om man kollar på ett av deras klipp.

http://www.youtube.com/user/smosh

5. Zoella280390

   

Den som driver kanalen heter Zoe och är brittisk. Hon har många prenumeranter och jag 'hittade' henne för inte så långe sedan. Hon gör modevideos och jag älskar hennes hår!!!

http://www.youtube.com/user/zoella280390

Hej ♥

Jag heter Julia och i den här bloggen kommer jag skriva om allt möjligt från mode till min vardag.

Jag hoppas du kommer gilla bloggen och fortsätta kolla in den ♡

 

   
  

Translator

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annons


Ovido - Quiz & Flashcards