juliasfashion

Alla inlägg under september 2013

Av juliasfashion - 30 september 2013 18:15

 

   Skal från Fyndiq.se för 79 kr Om du inte har iphone 5 så kan du bara söka på din mobil så kommer du säkert hitta en massa fina skal! Jag beställde mitt därifrån.    

   Sudd från Lagerhaus.se för 29 kr Har alldrig handlat där men gud vad söta och kreativa saker det finns där :)   

  Skrivblock också från Lagerhaus.se för 19 kr Kolla på den.... ett must have!

  Färgglada pennor från Clas Ohlson för 49 kr Stiftpennor är bara bäst :)

  Hörlurar från Media markt för 299 kr Ser så snygga ut

  Klocka från Guldfynd för 198 kr Bra att veta vad tiden är

  Laptop fodral från skinz.se för 299 kr Perfekt om du har en bärbar dator!

  Rygga från bubbleroom.se för 398 kr Jag dör just nu..

  Tröja från Cubus för 199 kr Jag bara ääälskar big size =>

  Penställ från Åhlens för 129 kr Passar bra om man ska ställa det i sitt skåp!


 


Av juliasfashion - 29 september 2013 18:44

 

Har skapat en instagram! Tänkte att det skulle vara kul att lägga in några bilder varje dag så jag skapade sidan igår.

Följ mig gärna <3

Klicka på bilden för att komma till sidan!
  

Av juliasfashion - 29 september 2013 15:10

 

  1. Photo Editor-

Om: Photo editor är en app där man kan redigera bilder och lägga till text, effekter mm.

Betyg: 9/10


  2. Icons free                                                                                                                       

Om: I den här appen kan du välja mellan massor av olika ikoner som du kan lägga till som tangentbord.

Betyd: 8.5/10


  3. Ice cream jump

Om: Påminner om doddle jump och happy jump. Ett av mina favorit spel. Så gulligt, man måste ladda ner den!

Betyg: 9.5/10

  4.  Subway surfers
Om: Jag antar att du redan har spelat det här spelet någon gång och om inte så måste du göra det.

Betyg: 10/10

  5. Kik messenger

Om: I den här appen kan du smsa dina kompisar när du vill gratis. Man måste ha internetanslutning eller wifi för att använda den.

Betyg: 8.9/10

  6. Instagram

Om: Den här appen liknar twitter och facebook bara att jag tycker den är bättre. Älskar den <333

Betyg: 11/10

  7. Draw free

Om: Jag tycker väldigt mycket om att rita så om du gillar att rita är den här perfekt för dig. Det går ut på att du ska gissa vad den andra ritar.

Betyg: 7.5/10 (den buggar lite för mig)

  8. Skype

Om: I den här appen kan du kontakta dina vänner. Man kan videochatta, chatta och ringa. De flesta har väl hört talas om det?

Betyg: 10/10

  9. We heart it

Om: Här kan du hitta massor med inspirerade bilder. Det ända du behöver är att logga in och sen, klart!

Betyg: 8/10

  10. Sims freeplay

Om: Gratis app som är ungefär som the sims bara att du kan ha det i din sufplatta eller mobil. Spelar det om jag är uttråkad ;)

Betyg: 8.5/10

Av juliasfashion - 28 september 2013 20:36

 

 

Av juliasfashion - 28 september 2013 14:04

   

Av juliasfashion - 27 september 2013 18:45

 


Bonus sång: The fox - Ylvis

Av juliasfashion - 26 september 2013 16:41

 

Hej jag som äger den här bloggen heter Julia och älskar mode mm.

Så för att ni ska lära känna mig bättre ska jag göra 25 question tag! Det går ut på att jag ska svara på 25 slumpmässiga frågor.


 1. Har du några husdjur?

Svar: Japp, jag har en katt <3


2. Nämn 3 saker som är nära dig.

Svar: Min dator såklart, min ipad och mammas iphone. 


3. hur är vädret just nu?

Svar: soligt men ruskigt kallt..


4. Kör du bil eller har varit med i en bilolycka?

Svar: Nej jag kör inte bil och ja, en gång så hände en bilolycka mig men inget hände (bara att bilen blev rejält repad).


5. Vilken tid vaknade du i morse?

Svar: 6.45 ;(


6. Sist du duschade

Svar: Igår kväll.


7. Sista filmen du såg

Svar: Låter barnsligt men jag såg teen beach movie *hehe*.


8. Ditt sista meddelande på mobilen.

Svar: ♥  


9. Vad är din ringsignal?

Svar: Piano riff


10: Har du någonsin åkt till ett annat land?

Svar: JA


11: Gillar du sushi?

Svar: Har aldrig testat det för att jag blir skrämd men jag tror inte det. Gillar nämligen inte rå fisk...


12: Vart köper du dina matvaror?

Svar: Antingen på pulsen eller ICA maxi


13: Har du någonsin tagit medecin så att du kan sova snabbare?

Svar: Ehh, nej!


14: Hur många syskon har du?

Svar: 0


15: Har du en egen dator, laptop eller surfplatta?

Svar: En ipad har jag men inte en dator. Kommer få det nästa år


16: Hur gammal kommer du bli nästa år?

Svar: Hemligt :p


17: Använder du linser eller glasögon?

Svar: Inget av det.


18: Färgar du ditt hår?

Svar: Absolut inte!!!


19: Nämn något du planerat att göra idag

Svar: Sova XD


20: Sist du grät?

Svar: Igår (tihihi) blev så himla arg att några tårar kom fram. Mobiler kan vara jobbiga..


21: Vad är den perfekta toppingen på din pizza:

Svar: Ananas


22: Skulle du hellre beställa en hamburgare eller cheeseburgare?

Svar: Cheeseburgare såklart


23: Låt som fastnat i ditt huvud

Svar:

24: Vad är din ögonfärg?

Svar: Brun


25: Kan du känna smak mellan pepsi & Coca Cola?

Svar: Japp men inte utseende.




Tidigare månad - Senare månad

Hej ♥

Jag heter Julia och i den här bloggen kommer jag skriva om allt möjligt från mode till min vardag.

Jag hoppas du kommer gilla bloggen och fortsätta kolla in den ♡

 

   
  

Translator

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annons


Ovido - Quiz & Flashcards