juliasfashion

Direktlänk till inlägg 29 september 2013

App tips!

Av juliasfashion - 29 september 2013 15:10

 

  1. Photo Editor-

Om: Photo editor är en app där man kan redigera bilder och lägga till text, effekter mm.

Betyg: 9/10


  2. Icons free                                                                                                                       

Om: I den här appen kan du välja mellan massor av olika ikoner som du kan lägga till som tangentbord.

Betyd: 8.5/10


  3. Ice cream jump

Om: Påminner om doddle jump och happy jump. Ett av mina favorit spel. Så gulligt, man måste ladda ner den!

Betyg: 9.5/10

  4.  Subway surfers
Om: Jag antar att du redan har spelat det här spelet någon gång och om inte så måste du göra det.

Betyg: 10/10

  5. Kik messenger

Om: I den här appen kan du smsa dina kompisar när du vill gratis. Man måste ha internetanslutning eller wifi för att använda den.

Betyg: 8.9/10

  6. Instagram

Om: Den här appen liknar twitter och facebook bara att jag tycker den är bättre. Älskar den <333

Betyg: 11/10

  7. Draw free

Om: Jag tycker väldigt mycket om att rita så om du gillar att rita är den här perfekt för dig. Det går ut på att du ska gissa vad den andra ritar.

Betyg: 7.5/10 (den buggar lite för mig)

  8. Skype

Om: I den här appen kan du kontakta dina vänner. Man kan videochatta, chatta och ringa. De flesta har väl hört talas om det?

Betyg: 10/10

  9. We heart it

Om: Här kan du hitta massor med inspirerade bilder. Det ända du behöver är att logga in och sen, klart!

Betyg: 8/10

  10. Sims freeplay

Om: Gratis app som är ungefär som the sims bara att du kan ha det i din sufplatta eller mobil. Spelar det om jag är uttråkad ;)

Betyg: 8.5/10

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av juliasfashion - 23 november 2013 18:22


    

Av juliasfashion - 21 november 2013 16:35

  Kmr byta till blogg.se. Men det kommer att dröja lite eftersom jag ska fixa designen, bloggen och allt. Men så länge är jag aktiv här ;)   ...

Av juliasfashion - 16 november 2013 19:16


Kommer inte uppdatera dagligen men kommer försöka få upp mer än ett inlägg per vecka ;*   ...

Av juliasfashion - 15 november 2013 21:19


Ledsen för den dåliga uppdateringen! Är verkligen det ;( Men har inte haft tid och känner inte för att blogga. Hoppas ni förstår mig... <333   Men ni borde ta och följa mig på weheartit om du har det ;) Skulle betyda mycket för mig och skulle...

Av juliasfashion - 8 november 2013 23:15

Hej ♥

Jag heter Julia och i den här bloggen kommer jag skriva om allt möjligt från mode till min vardag.

Jag hoppas du kommer gilla bloggen och fortsätta kolla in den ♡

 

   
  

Translator

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annons


Ovido - Quiz & Flashcards