juliasfashion

Direktlänk till inlägg 1 november 2013

Monthly favotrites! (Oktober 2013)

Av juliasfashion - 1 november 2013 18:25

 

Ska göra Monthly Favourites vilket egentligen är en så kallad tag. Det innebär att i början på varje månad kommer jag posta de här inläggen där jag svarar på dessa 10 frågor! Den här månaden har varit ganska tråkig i mitt liv (som allt annat) men jag hann med att göra vissa saker i alla fall.

1. Vad är det roligaste som har hänt dig denna månaden?

Inget! Haha, kommer inte på något bra men det finns en sak som var ganska rolig... Jo, jag var hos min bästa kompis och vi skulle spela ett spel (7 days to die). Då kom hennes hund hela tiden och störde oss! Vi blev inte arga men rätt så irriterade. Så vi skulle låtsas sova så att han skulle härma oss. Istället satt han bara där och efter 5 minuter hoppade han på mitt huvud. Jag fick huvudvärk hela dagen efter men jag var korkad som trodde han skulle gå på det...

2. Vilka böcker har du läst?

Jag har fortfarande inte läst ut sista boken i hungerspelen så jag tog en paus med den ett tag. Istället letade jag fram en ny bok och hittade Ronjas Rövardotter på engelska! Inte så roligt men har snart läst ut den nu ;)
3. Favorit filmer?

Har bara kollat på 3 filmer denna månaden :( Den första jag såg var The hangover 1 som jag redan pratat om. Sen har jag också sett The hangover 2 som jag också berättat men jag har förvånandsvärt inte sett 3an. Men igår så var jag på Bio (cosmonova) och kollade på Universums hemligheter. Den var bra och jag gillar såna filmer men jag blev ganska yr vissa delar.

4. Något som gjort dig stolt?

Japp! Jag fick C i matte!!! Jag suger på matte men fick i alla fall C på första provet sedan jag började. Annars har jag fått E i svenska och D i SO. Jag suger i skolan, okej ;(

5. Vilka spel har du spelat?

Jag har spelat många app spel. Tex, Brave, Wheres my water 2 och the simsfreeplay.

Annars har jag som sagt spelat 7 days to die men det är bara en demo som jag spelade. Jag rekommenderar också det roliga spelet Scrbble Nauts unlimited.

6. Åkte du någonstans?

Nepp

7. Vad för sorts mat har du ätit/provat och gillat?

Jag har ätit väldigt mycket godis och mjukglass den senaste tiden men jag har också ätit mycket av Pin Pops klubbor!

Annars har jag liksom inte testat något nytt

8. Vilka låtar har du lyssnat på?

Bonus låt: Wait for a minute Tyga (ft. Justin Bieber).

 9. Dina favoritprodukter den här månaden?

Först så måste jag säga mitt uggle halsband! (vet inte om det finns ett ord som heter uggle LOL). Jag fick den igår och har använt den idag. Jag lovar att jag kommer bära den non-stop. 

 

Min lotion! Jag har inga ord...den är grym! Men oturligt nog fick jag den utomlans så jag kan inte hitta den.

Sen har jag också gillar massor med nya saker som du antagligen redan sett i mina tidigare inlägg så det är nog inte värt att ta upp!
10. Vad lärde du dig?
Att man måste öva. På allt. Vilket jag inte tycker om eftersom jag inte har så mycket tålamod. Men det lönar sig alltid.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av juliasfashion - 23 november 2013 18:22


    

Av juliasfashion - 21 november 2013 16:35

  Kmr byta till blogg.se. Men det kommer att dröja lite eftersom jag ska fixa designen, bloggen och allt. Men så länge är jag aktiv här ;)   ...

Av juliasfashion - 16 november 2013 19:16


Kommer inte uppdatera dagligen men kommer försöka få upp mer än ett inlägg per vecka ;*   ...

Av juliasfashion - 15 november 2013 21:19


Ledsen för den dåliga uppdateringen! Är verkligen det ;( Men har inte haft tid och känner inte för att blogga. Hoppas ni förstår mig... <333   Men ni borde ta och följa mig på weheartit om du har det ;) Skulle betyda mycket för mig och skulle...

Av juliasfashion - 8 november 2013 23:15

Hej ♥

Jag heter Julia och i den här bloggen kommer jag skriva om allt möjligt från mode till min vardag.

Jag hoppas du kommer gilla bloggen och fortsätta kolla in den ♡

 

   
  

Translator

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annons


Ovido - Quiz & Flashcards