juliasfashion

Direktlänk till inlägg 26 september 2013

25 question tag!

Av juliasfashion - 26 september 2013 16:41

 

Hej jag som äger den här bloggen heter Julia och älskar mode mm.

Så för att ni ska lära känna mig bättre ska jag göra 25 question tag! Det går ut på att jag ska svara på 25 slumpmässiga frågor.


 1. Har du några husdjur?

Svar: Japp, jag har en katt <3


2. Nämn 3 saker som är nära dig.

Svar: Min dator såklart, min ipad och mammas iphone. 


3. hur är vädret just nu?

Svar: soligt men ruskigt kallt..


4. Kör du bil eller har varit med i en bilolycka?

Svar: Nej jag kör inte bil och ja, en gång så hände en bilolycka mig men inget hände (bara att bilen blev rejält repad).


5. Vilken tid vaknade du i morse?

Svar: 6.45 ;(


6. Sist du duschade

Svar: Igår kväll.


7. Sista filmen du såg

Svar: Låter barnsligt men jag såg teen beach movie *hehe*.


8. Ditt sista meddelande på mobilen.

Svar: ♥  


9. Vad är din ringsignal?

Svar: Piano riff


10: Har du någonsin åkt till ett annat land?

Svar: JA


11: Gillar du sushi?

Svar: Har aldrig testat det för att jag blir skrämd men jag tror inte det. Gillar nämligen inte rå fisk...


12: Vart köper du dina matvaror?

Svar: Antingen på pulsen eller ICA maxi


13: Har du någonsin tagit medecin så att du kan sova snabbare?

Svar: Ehh, nej!


14: Hur många syskon har du?

Svar: 0


15: Har du en egen dator, laptop eller surfplatta?

Svar: En ipad har jag men inte en dator. Kommer få det nästa år


16: Hur gammal kommer du bli nästa år?

Svar: Hemligt :p


17: Använder du linser eller glasögon?

Svar: Inget av det.


18: Färgar du ditt hår?

Svar: Absolut inte!!!


19: Nämn något du planerat att göra idag

Svar: Sova XD


20: Sist du grät?

Svar: Igår (tihihi) blev så himla arg att några tårar kom fram. Mobiler kan vara jobbiga..


21: Vad är den perfekta toppingen på din pizza:

Svar: Ananas


22: Skulle du hellre beställa en hamburgare eller cheeseburgare?

Svar: Cheeseburgare såklart


23: Låt som fastnat i ditt huvud

Svar:

24: Vad är din ögonfärg?

Svar: Brun


25: Kan du känna smak mellan pepsi & Coca Cola?

Svar: Japp men inte utseende.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av juliasfashion - 23 november 2013 18:22


    

Av juliasfashion - 21 november 2013 16:35

  Kmr byta till blogg.se. Men det kommer att dröja lite eftersom jag ska fixa designen, bloggen och allt. Men så länge är jag aktiv här ;)   ...

Av juliasfashion - 16 november 2013 19:16


Kommer inte uppdatera dagligen men kommer försöka få upp mer än ett inlägg per vecka ;*   ...

Av juliasfashion - 15 november 2013 21:19


Ledsen för den dåliga uppdateringen! Är verkligen det ;( Men har inte haft tid och känner inte för att blogga. Hoppas ni förstår mig... <333   Men ni borde ta och följa mig på weheartit om du har det ;) Skulle betyda mycket för mig och skulle...

Av juliasfashion - 8 november 2013 23:15

Hej ♥

Jag heter Julia och i den här bloggen kommer jag skriva om allt möjligt från mode till min vardag.

Jag hoppas du kommer gilla bloggen och fortsätta kolla in den ♡

 

   
  

Translator

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annons


Ovido - Quiz & Flashcards